tiistai 12. kesäkuuta 2012

Kurkistus kenkäkaappiin

Ajattelin, että en oo mitenkään merkkiuskollinen kun puhutaan kengistä. Ehkä en olekkaan vaan mukavuudenhaluinen. Aloin kaivamaan mun kaappia ja sieltä tupsahti aika monet Vanssit. Vanssit nyt vaan sattuu sopimaan mun jalkaan kun nakutetut. Sitten kun puhutaan hienommista kengistä niin Vagabondit sopii mun vähän leveemmälle jalalle tosi hyvin. Näitä kahta merkkiä uskallan tilata nettikaupoista tuosta nuin vaan.

Tässä tulos mitä löyty:

12 paria Vansseja

Nää on mun tän kesän lempparit

6 paria Vagabondeja


Vaikka nää kelit ei ookkaan vielä oikeen hölliny helteellä, niin piti silti tilata Obeyn kesämekko. Tässä oottelen sormet syyhyten, koska postimies sen mulle kiikuttaa. Tuossa alla vielä pari kuvaa Dropin marketin sivuilta, mitä huvittas tilata, eli Obeyn shortsit ja Foxin mekko. Nythän se tilaaminen kannattaa nimittäin postikulut 0€ ja koodilla saanan saat 10% alennuksen!







Ei muuta ku shoppailemaan ja saitillehan pääsee tästä!

- Saana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti