tiistai 20. maaliskuuta 2012

Aurinko

Aurinko, tuo outo valoilmiö taivaalla.

Itehän meen ihan sekasin auringosta, hyvällä tavalla tietenki. Kevät on mun mielestä parasta aikaa. Mua ei huoleta koirankakkakeskustelut tai takatalvet. Keväällä laskeminen on parasta. Aurinko paistaa, ei oo enää kylmä. Suu on jatkuvassa hymyssä.

Keväällä pitää kuitenki muistaa suojata iho ja silmät auringolta. Ite oon saanu joskus lumisokeuden (kylläkin pimeällä kirkkaista paipin valoista). Mun silmät on ollu sen jälkeen tosi herkät ja auringossa hengaillessa pitää käyttää aina aurinkolaseja tai goggleja peililinssillä. Etenkin kun on lumella tai veden äärellä. Lumi ja vesi heijastaa niin paljon ja aurinko on extra "kirkas". Eli siis suojaa ittes. Hanki kunnon lasit laskemiseen ja sitte mäen ulkopuolelle siistit plehat (oon oppinut tän sanan kunnon stadilaiselta, eli siis aurinkolasit).

Tässä muutamat lasit, joita oon kuolannu:


Nyt on muutenkin Dropin markettiin tullu paljon uutta kevät kampetta. Auringon aiheuttamassa huurussa tilasin just parit kesäkengät... Aurinkolasit vielä oottaa tilipäivää. Tilaahan sieki. Käytä koodia saanan, niin saat pienen alennuksen!



Mukavaa kevättä ja nauttikaa auringosta!

- Saana

2 kommenttia: